Saturday, October 13, 2012

Yeni Yüzyıl Üniversitesi'nde skandallar bitmiyor...


  • Üniversite değil, ticarethane
  • İstanbul Yeni Yüzyıl Üniversitesi’nde yeni başlayan akademik yıl skandallarla devam ediyor. Öğretim görevlileri okuldan yaka paça atılıyor, öğrenciler ders işleyecek sınıf bulamıyor.
    Vatan Sağlık ve Eğitim Vakfı (VASEV) Başkanı Dr. Azmi Ofluoğlu’nun Mütevelli Heyeti Başkanı olduğu Yeni Yüzyıl Üniversitesi, ilk kez 2010-2011 eğitim ve öğretim döneminde kapılarını öğrencilerine açtı. ‘Yüzde yüz iş garantisi’ sloganıyla reklam yapan okul, son olarak 3’ü dekan 17 öğretim görevlisinin işine son verdi. Öğrencilerin YÖK’ün web sitesini şikayet bombardımanına tutmasının ardından YÖK, üniversitede incelemelere başladı. Dün devam eden incelemelerde, öğrencilerin verdiği bilgiye göre ders için okula gelen Öğretim Görevlisi Selahattin Nizam güvenlik tarafından okuldan çıkarıldı, yine bir kadın öğretim görevlisi yaka paça okuldan atıldı, Rektör Prof. Dr. İzzet Bozkurt’un  özel kaleminin işine son verildi. Hukuksuz bir şekilde okuldan atılan öğretim görevlileri üniversiteyi mahkemeye vermiş durumda. Açılan davalar yalnızca işe geri dönmek için değil. Öğretim görevlileri aylardır alamadıkları maaşları içinde üniversiteyi dava etmiş durumda.....devamı burada

No comments: