Saturday, December 23, 2017

"Dünyanın En İyi 10 Üniversitesi ve Bu Üniversitelerden Alabileceğiniz Ücretsiz Dersler


Eğitim dünyada bir bebeğin doğduğu andan itibaren başlayan ve yaşı ilerledikçe farklı kurumlarda devam eden bir süreç. Birçok insan temel eğitim hakkına bile kavuşamazken birçoğu da özel derslerden en iyi üniversitelere eğitim hakkını dilediğince ve özgürce kullanabiliyor.
Eğitim, yaşam boyu devam eden bir kavram olsa da “öğretim” kavramının son ve en önemli basamaklarından biri lisans eğitimi yani üniversiteler. Her ne kadar ülkemizde birçok iyi derecede eğitim veren üniversite bulunsa da Oxford, Cambridge ve benzeri birçok üniversite dünya çapında en iyi üniversiteler arasında. Ne yazık ki böyle üniversitelerde okumak bazen maddi bazen de yerine getirilmesi gereken şartlar nedeniyle mümkün olmuyor.

No comments: