Monday, April 9, 2018

"Saldırganın hedefindeki dekan: Akli dengesi yerinde değil, korkulan bir insandı


Osmangazi Üniversitesi'ndeki katliamda saldırganın hedefinde olduğu söylenen eğitim fakültesi dekanı Cemil Yücel, saldırgan için "Akli dengesi yerinde değil, korkulan bir insandı" dedi.


Silahlı saldırı sonucu dört kişinin hayatını kaybettiği Osmangazi Üniversitesi'nde öğretim üyesi olarak görev yapan Doç. Dr. Ayşe Aypay, saldırgan Volkan Bayar'ı defalarca şikayet ettiklerini ancak işlem yapılmadığını belirterek, "Volkan Bayar gerçek anlamda vatan haini, tescilli FETÖ'cü" dedi.


Eskişehir Osmangazi Üniversitesi (ESOGÜ) Eğitim Fakültesi'ndeki katliamdan kurtulan Doç. Dr. Ayşe Aypay, 'Bırakın beni, konuşacağım' diyerek olayın perde arkasını anlattı. Aypay, "Rektörlük, Volkan Bayer hakkında dilekçelerimizin sisteme girmemesi için memurlara talimat verdi. Kavga dövüş işleme soktuk dilekçeleri. Hiçbirine yanıt alamadık. Şimdi kim verecek 4 tane canın hesabını?" diye isyan etti. Aypay, "Benim eşim, Volkan'ın iftiraları yüzünden işinden atıldı. 5.5 ay hapiste yattı. Bir sürü arkadaşım mağdur oldu. Bütün bunlara rağmen rektörlük korudu. Volkan Bayer denilen gerçek anlamda vatan haini, asıl FETÖ’cü olduğu, tescilli FETÖ’cü olduğu her ifadesinde ortada olan biri. Kimse görmek istemedi" diye konuştu.

No comments: