Boğaziçi Üniversitesi Akademisyenlerinin Direnişi 2000. Gününe Ulaştı
Boğaziçi Üniversitesi akademisyenleri ve mezunlarının, üniversitenin özerk, özgür ve demokratik yapısını koruma amacıyla başlattıkları direniş nöbeti 2000. gününü geride bıraktı. Etiler Kapısı önünde gerçekleştirilen basın açıklamasında, kamu yararı göz önünde bulundurularak özgür üniversite idealinden vazgeçilmeyeceği ve mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceği vurgulandı.
Kaynaklar: Diken, Evrensel, Halk TV
No comments:
Post a Comment